2010. június 17., csütörtök

Műszaki kütyük

Na ez volt az a rész, ami engem már nem annyira érdekelt, de azért nagy lelkesedéssel jártam végig (legalábbis megpróbáltam úgy tenni) az összes létező műszaki áruházat, mindegyiket legalább háromszor.

Első körben a három legalapvetőbb szerkentyűt szereztük be, a TV-t, hűtőszekrényt és a mosógépet.

Megegyeztünk, hogy mivel a mosógépet és a hűtőszekrényt úgyis én fogom többet használni, ezért olyat veszünk, amilyet én szeretnék.

Viszont a TV-vel kapcsolatban szerintem van a férfiaknak valami hasonló perverziójuk, mint a telefonnal. A mobiltelefonból is mindig a legújabb kell nekik, így a TV-ből is a lehető legnagyobb és a legújabb volt a cél. Természetesen ebbe nagyon beleszólásom nem volt, és hogy őszinte legyek, nagyon nem is akartam, mert nem értek hozzá.

Mivel nem akartunk ezer fele rohangálni, ezért mindenképpen ott akartuk megvenni a kütyüket, ahol mind a hármat a legkedvezőbb áron kínálják (szerencsére Főnudli verhetetlen az alkudozásban).

És a választottak:
A hűtő: Electrolux ERB36233X




Szeretem, ha tele van a hűtő mindenféle finomsággal, és mivel a nagy hűtőbe sokkal többet lehet pakolni, ezért nem volt kérdés, hogy olyan hűtőt veszünk, ami nem csak kettőnket, de később egy-két gyerkőcöt is kiszolgál majd.

Természetesen a nagyság, és az esztétikai adottságokon kívül (bár az kritérium volt, hogy ezüst színű legyen, és ne az a fajta, amelyiken minden ujjlenyomat ott marad) más szempontokat is mérlegeltünk a választás során.

Nem akartunk nagyon extra tulajdonságokkal rendelkező hűtőt, mert minél több rajta a plussz, annál több minden elromolhat rajta. Így kijelzős, italadagolós szóba sem jöhetett, viszont az energiaosztályban csakis az A-s szállhatott versenybe, minél több +-szal a háta mögött.

Így végül a rostán csak két hűtő maradt fenn a rostán. De aztán a mélyhűtő mérete miatt ez lett a befutó, és bár még csak a hűtő feltöltésénél tartunk, egyenlőre tökéletesen meg vagyunk vele elégedve.

A mosógép: Electrolux ELC EWT 10115 W

A panellakások nem épp a királyi lakosztályhoz tartozó fürdőszoba méretekkel vannak megáldva, vagy inkább mondhatjuk úgy, hogy egynél több ember már tömegnek számít benne, ezért csakis a felül töltős mosógép jöhetett szóba.

Úgy vagyok vele, hogy a ruhát kimossa mindegyik mosógép, és elvileg egyik használatához sem kell diploma, mégis meggyűlt a bajunk egymással.

Drága Ősömnek Indesit mosógépe van, és nagyon meg voltunk vele elégedve, mert gyorsan, halkan és szépen mosott. De a mosószer és öblítő adagolójánál valamit nagyon elrontottak, mert hiába szedi szét az ember a lehető legkisebb darabokra, akkor sem lehet rendesen kitakarítani, és lássuk be, a bennmaradt mosószer és öblítő látványa enyhén szólva sem esztétikus.

Ezért döntöttünk mi az Electorux mosógép mellett, aminek az adagolóját egy öblítéssel egy pillanat alatt újjá lehet varázsolni.

Azonban mégsem indult felhőtlenül a kapcsolatunk, mert csak nem találtam meg azt a programot, ami a megfelelő lenne a számunkra, főleg a mosások hosszával volt problémám. Aztán éljen a 21.század, segítségül hívtam az internetet, kerestem egy fórumot, és megtaláltam a megfelelő embert, aki már tapasztalatból beszélt, és elárulta a mosó-masa titkát. Így hát megszelídítettem a mosógépet is, és azóta nagyon jóban vagyunk. Csak kár, hogy kiteregetni, vasalni, és elrakni a tiszta ruhát nem tudja.

A TV: Panasonic TX-P 42G20E

Hát ő az, akiről semmit nem tudok mondani. Szép nagy, szép a képe, és egy csomó mindent tud, amire nekem sosem lesz szükségem. De Főnudli azt mondja, hogy nagyon jó, úgyhogy én elhiszem neki.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Nudli!

    Én is most cseréltem le a hűtőt és mosógépet szinte azonos típusokra.
    A mosógéppel kapcsolatban szeretnék kérdést feltenni mint tapasztalt használótól.
    Én is soknak tartom a mosási időt tartom soknak.
    Milyen fórumon tudtál utána kérdezni?
    A folyékony mosószer egyből befolyik a dobba neked is?
    Sajnos a gyári leírás amit adtak hozzá kicsit gyengére sikerült.
    Amúgy azóta jó a tapasztalat?
    Király a blog!
    Üdv.
    Várom válaszod!
    Roland

    VálaszTörlés
  2. Kedves Roland!
    Sajnos már nem tudom, hogy milyen fórumon találtam segítséget.
    Én por mosóport használok, és azt közvetlenül a dobba teszem.
    A kedves idegen, aki a segítségemre volt, a műszálas mosást ajánlotta, és azóta ezzel a programmal mosok mindent, és nagyon jól beválik.
    Ezek után már csak Time Manager gombbal szoktam játszani a ruha mennyiségétől függően.
    Azóta nagyon meg vagyok elégedve a mosógépemmel.
    Remélem segíthettem.

    VálaszTörlés