2009. december 8., kedd

Ez itt a reklám helye - Derékmelegítő

Nem vagyok híve a divat követésének, és most is inkább a praktikussági okokat helyeztem előtérbe, mint a divatolást.

Egy bevásárló központban láttam meg először, aztán a győri Árkád egyik üzletében.
Annak idején nekünk még azt tanította az anyukánk, hogy egy nőnek nagyon kell vigyázni, hogy nehogy felfázzon, és se a veséjével, se a petefészkével ne legyen gondja. Így jókislány módjára télen mindig hordtuk, hordjuk a trikót, kis topot stb.

Ahogy az elmúlt években elnéztem a fiatalságot, az ő anyukájuk nem volt ilyen figyelmes, vagy a lányok ezt a leckét elfelejtették megtanulni. A mínusz 10 fokokban rengeteg tizenéves futkorászott csípőnadrágban rövid felsővel, hogy szinte az egész dereka kint volt. Ilyenkor mindig megjegyeztem, hogy ő sem pisilt még véreset, mert amúgy jobban vigyázna magára.

De most eljött az idő, mert betört a piacra, megjelent Ő, a kamaszlányok megmentője a DERÉKMELEGÍTŐ.

A sokféle szín biztos kiapadhatatlan lehetőségeket teremt, hogy a divatnak megfelelőt válasszunk, és azt megfelelően hordjuk. Hiszen miért csinálnának belőle ezer félét, ha aztán meg el kéne dugni a ruha alá. Ennek a fiatalok majd biztos megtalálják a módját.

Én a magam részéről maradok a konzervatív oldalnál, így egy fehér színűvel védekezem a hideg ellen, és jelentem remekül bevált.

Férfi szemmel nézve inkább a nejlon zoknihoz tudnám hasonlítani, mert kb. annyira vágyölő lehet, és ebben férfi kollégám meg is erősített, úgyhogy randira nem ajánlott. Máskülönben viszont nagyon kényelmes és főleg hasznos viselet, tehát bátran ajánlom minden korosztálynak.

Több oldalt is találtam az interneten, ahol meg lehet rendelni, de gyors felmérést folytatva megállapítottam, hogy egyenlőre jobban megéri az embernek egy bevásárlóközpontban megvenni, vagy legalábbis a győri Árkád J.Press üzletében.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Én férfi vagyok, és a klasszikus nejlon térdfixet én is vágyelhárítónak nevezem (mert annyi szép térdfix létezik már).
    Viszont a derékmelegítő bejön, csini, talán szexi is. Nekem is fázós a derekam, de én csak rejtegetve hordanék valami ilyesmit, csupán a nagyobb komfortérzet miatt. Üdv.

    VálaszTörlés
  2. Ehh.. szerintem se randa. Amúgy nekem is van egy sportsérülésem a derekamon, azóta hidegre nagyon érzékeny, lehet, hogy én is veszek egyet, ami nem látszik

    VálaszTörlés
  3. Én nélküle ki sem mozdulok itthonról! IMÁDOM!!!! :)

    VálaszTörlés