2011. október 7., péntek

Keresztszemes - Füles

Gyűjteményem következő darabja egy nagyobb projekt részeként készül.
Mindenképpen szeretnék a babaszobába a kiságyra egy zsebes tárolót. És ha már egyszer hímzek, miért ne lehetne ez is egyedi.

Bár még mindig tartom magam ahhoz az elvhez, hogy ne én döntsem el, hogy a gyerekünk melyik mesehőst fogja szeretni, de mivel a megfelelő méretben csak Micimackót és barátait találtam meg, így mégis mesefigurák lesznek a kis zsebeken.


A sorozatból elsőként Füles készült el, aminek nagyon tetszenek a színei, és a fonalakat is úgy próbáltuk összeválogatni, hogy azok a többi figuránál is visszaköszönjenek, így egységet alkotva.
Ha majd a tervezett négy képecske készen lesz, akkor már csak a megfelelő anyagot kell megtalálni, amire rá lesznek varrva. Mivel azonban a szabás-varrásban analfabéta vagyok, ez a feladat már kedvenc varrónőmre vár.

A figurák aranyossága miatt egyik szemem nevet, a másik viszont sír, mert Főnudli közölte, hogy ő ki nem állhatja Micimackót és a többieket, úgyhogy a babaszobába be sem teszik a lábukat. De maximum majd akkor nem lesznek ott, ha Főnudli itthon lesz.

Mindenesetre én türelmesen gyártom a kicsi X-eket, és türelmetlenül várom a végeredményt, ami remélem olyan lesz, amilyennek elképzeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése