2011. október 17., hétfő

Ez itt a reklám helye - Decathlon

Nagyon kellemes tapasztalattal lettem ma gazdagabb. Másfél hónappal ezelőtt vettünk egy sportcipőt Főnudlinak, 12 ezer Ft-ért. Bár Bak vagyok, tehát mindent elraktározok, most mégsem sikerült a számlát megőrizni. Eddig azonban semmi gondunk nem volt a cég termékeivel, így gondolván a fél éves garanciát könnyedén túlszárnyalja a cipő élettartama.
Sajnos most azonban melléfogtunk, mert a cipő szövet része felmondta a szolgálatot, és egy aranyos lyuk tátongott rajta, ami szellőzés szempontjából előnyös, viszont az esős őszi időben inkább hátrányt jelent.





Bár nagyon bosszantott a dolog, hogy a cipő ilyen hamar tönkrement, a blokk hiányában nem sok reménnyel mentem be ma  a győri Decathlon üzletbe.

Egy nagyon kedves hölgynek vázoltam a problémát, akinek az első kérdése várható volt, merthogy a számlát kérte. Miután ártatlanul próbáltam elmagyarázni, hogy avval sajnos nem rendelkezem, a Decathlonos Hűségkártyánk után érdeklődött. Természetesen az van, mert ahol csak lehet, hogy gyűjtjük a pontokat. Egy kis keresgélés után a számítógépben már mondta is, hogy semmi probléma, megírja a selejtezési jegyzőkönyvet, aláírom, és már vissza is kaphatjuk a pénzünket, amit aztán vagy elteszünk, vagy levásárolhatjuk. Az egész nem tartott tovább 5 percnél.



Úgy gondolom, hogy a Decathlon vevői reklamáció kezelésből kitűnőre vizsgázott, hiszen a hölgy nem firtatta, hogy a lyuk hogyan és miképp kerülhetett a cipőre, és az valóban a cipő hibája-e, vagy a viselőé. Nem akarta elküldeni megjavítattni, hogy aztán újabb másfél hónap után újra visszavihessük, és nem akarta megvizsgáltattni a "Kitudjahogyhívják Hivatalnál", hogy bebizonyosodjon, hogy a cipő hibája a lyuk képződése.

Nagyon jónak tartom, hogy a Hűségkártyán az összes vásárlás nyilván van tartva,  így könnyen nyomon követhetőek a termékek, és blokk hiányában is minden megoldható. A hölgy azon sem problémázott, hogy a cipőt nem is náluk vásároltuk, hanem a budaörsi üzletben.

Azt hiszem, a Decathlon problémakezelése tökéletesen megfelel a vevő igényeinek, és a 21. században mindenhol efféleképpen kellene eljárni a reklamációkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése