2009. július 14., kedd

Három hónap történései, avagy búcsú az XS-es mérettől

Jelenlegi súly: 48, 3 kg
Kihízott ruhák száma: számtalan

Sosem gondoltam volna, hogy ez valaha is megtörténhet velem, de eljött a történelmi pillanat.

A nyár beköszöntével előszedegetve a nyári ruhatáramat sorban próbáltam fel annak különböző darabjait. Addig nem is volt semmi baj, míg a kis felsők, topok voltak soron.
De aztán következtek a nadrágok, kis szoknyák, amiket tavaly avval a célzattal tettem el télire, hogy idén nyáron ismét magamra öltöm őket.
Gondolom mondanom sem kell, hogy a sok éven keresztül stabilan tartott 43-45 kg-os súlyhoz szorosan társult az S-es, nem ritkán az XS-es méret.

Bár mindenki azt mondja, hogy a változás a tavaly ilyenkori énemhez képest nem észrevehető, valami oka csak lehet, hogy a nadrágok csak a combomig jönnek fel.

A felismeréssel járó sokk akkor hatalmasodott el rajtam, mikor az egyik kedvenc nadrágom cipzárja a nagy erölközdés közben olyan szépen pattant el, hogy majdnem kitörte a röppályája útjába kerülő tükröt.


A célomhoz már nem sok kell, bár már egy ideje nem mozdul a mérleg nyelve, de talán több sokkoló élményben már nem lesz részem. Mindenesetre minden este buzgón tornázom, hogy a kg-ok csak oda menjenek, ahova én is szeretném.


És azt hiszem, beruházok egy-két új nadrágra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése