2011. március 27., vasárnap

Óvári szelet

Ma a főfogás ötlete is külső segítséggel készült. Főnudli már hetek óta nyaggat avval, hogy valami gombásat enne. Pénteken még semmi ötletem nem volt a hétvégére vonatkozóan, és érdekes módon a vasárnapi menüt az egyik kollégám találta ki. A megállapodásunk úgy szólt, hogy ha ő kitalálja a menüt, akkor hétfőre viszek neki az ebédből. Sajnos mivel az ebéd nagy sikert aratott, szegény kollégám hétfőn éhen marad, de legalább Főnudlinak nagyon ízlett.

A pulykamelleket jól befűszereztem, majd kevés olajon hirtelen átsütöttem. A gombát kevés olajon, hagymával megpároltam, sóztam, borsoztam. A pulykaszeleteket tepsibe fektettem, ráhalmoztam a gombát, majd mindegyik halmocska kapott egy szelet sonkát és egy szelet óvári sajtot. Sütőben addig sütöttem, míg a sajt megolvadt és egy picit megpirult. Nagyon egyszerű, gyorsan elkészíthető, nagyon ízletes ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése