2009. március 15., vasárnap

Hízókúra - Harmadik felvonás.... További sikerélmény

Eredmény: +0,5 kg

Jelenlegi súly: 45,9 kg

Tulajdonképpen nem rossz eredmény, mégsem vagyok magammal megelégedve. 1 hónapja kezdtem bele a hízókúrába, és a legtöbb cikk azt írja, hogy heti fél kg gyarapodás elérhető. Sajnos ez nálam csak két heti fél kg. Pedig megtettem mindent a cél érdekében.

A múlt héten kicsit hosszabbra szabtam a hétvégét, és kirándulással töltöttem az időt, már a fővárosi kiruccanást kirándulásnak lehet nevezni. A főváros viszont bevásárló központokkal jár, amikből természetesen nem hiányozhatnak a gyorséttermek. És ha már egyszer ott van az ember lánya, hát ki is próbál párféle kalóriában gazdag finomságot.



Részemről nem vagyok oda a műkajákért, inkább a különböző népek ételeit részesítem előnybe, de azért néha nem tudok ellenálni a hamburger illatának.


Persze hízókúrám élharcosa, mint már említettem a nagymamám. Most szombaton dödöllével várt minket, amiből töménytelen mennyiséget tudok megenni.

Mivel még akárkinek mondtam, mi az a dödölle, maximum az énekből ismerte, íme az egyszerű, de ellenállhatatlan tipikus zalai étek receptje:


Egy tál dödölle....
Hozzávalók:50 dkg burgonya 25 dkg liszt 1-2 fej vöröshagyma 1 pohár tejföl só olaj
Elkészítés: A burgonyát annyi sós vízben megfőzzük, amennyi éppen ellepi. Ha puhára főtt saját vizével összetörjük.Annyi lisztet adunk hozzá állandóan kevergetve ,amennyit a burgonya felvesz, vigyázva ,hogy sem csomós sem ragacsos ne legyen. A felaprított hagymát egy kis olajon megpirítjuk ,majd a krumplis masszát evőkanállal beleszaggatjuk. Kicsit megpirítjuk és tejföllel tálaljuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése