2009. február 28., szombat

Hízókúra - első felvonás... a reggeli

Eredmény: + 0,5 kg

Egy hét elteltével fél kg-ot sikerült magamra tornázni. Azaz tulajdonképpen meg sem mozdultam, csak ettem, ettem, és ettem.

A mondás úgy tartja "reggel egyél, mint egy király, délben, mint egy polgár, este mint egy koldus". Ez a mutatvány nálam már a reggelinél megbukott, hiszen reggel egyszerűen nem tudok enni. A gyomrom valahogy egy órával később ébred, így csak nagy küzdelmek árán tudnék magamba eröltetni pár falatot. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a korán kelés nem tartozik a kedvenc sporttágaim közé, így inkább reggel tovább lustálkodom, és csak az utolsó pillanatban kelek ki a jó meleg ágyikómból, ezért, még ha akarnám sem jutna idő egy bőséges reggelire. Szóval a reggeli nálam kimerül egy pohár kakaóban.


Tudom, ez olyan ódivatúnak hangzik vagy inkább gyerekesnek, de nem tehetek róla, egyszerűen amióta az eszemet tudom, kakaóval működöm.









A reggeli kakaó után már kezdődhet is a nap, és pont annyi energiát ad, hogy odaérjek a munkába. Akkorra már a gyomrom is felébredt reggeli kábulatából, így már nyugodtan megehetem a szendvicsemet, amibe próbálok minél több mindent felhalmozni.





Na jó, ezzel képpel egy kicsit talán túlzásba estem... De akkor is igyekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése