2009. február 22., vasárnap

Hízókúra nulladik felvonás.... az elhatározás

Sokaknak furcsa lehet, hogy a mai világban, ahol még a csapból is a fogyókúrák milliónyi jól bevált fajtája folyik valaki hízókúrára adja a fejét, de ez az én helyzetemben azt hiszem érthető.

Sosem voltam épp ducinak mondható, sőt, még a normális testsúlyt is csak nagy ritkán értem el, de azt hiszem, eljött az idő, hogy drasztikus lépéseket tegyek a cél érdekében.




A cél az 50 kg.


Ehhez + 5 kg-ra van szükségem, ami nem tűnik túl soknak egy hízásra hajlamos embernek, aki azt mondja magáról, hogy ránéz a kajára, és máris hízik tőle, de sajnos engem nem ilyen génekkel áldott meg a sors.


A sok-sok hízókúráról szóló cikk elolvasása után úgy döntöttem, hogy saját taktikát alkalmazok.



Az olvasottak alapján napi 500 kcal-val kellene többet ennem az átlagosnál, ami 2300-3300 kcal-t jelent.


Nos az az igazság, hogy a fogyókúrás módszerek közül is szkeptikusan kezelem a kalória-számolgatás tudományát.



Hogy tud az ember jóízűen megenni bármit is, ha közben azt számolgatja, hogy "ezt a zsemlét még megehetem, de az almát már nem, mert avval már átlépem a napi kalória adagomat..." ?



Bár egész nap számokkal dolgozom (vagy épp pont ezért...), nem szívesen számolgatnám, hogy amit megeszem, az hány kalória, és depressziós leszek, ha nem eszem meg a napi szintet...

Ezen okból saját étrenddel, saját módszerrel próbálkozom, és az eredményekről beszámolok.

Ami nehezíti a hízókúrát: kis családom másik tagja a többséghez tartozik, vagyis azok táborát erősíti, akik inkább átadnának nekem pár kg-ot, így nekem úgy kell többet ennem, hogy az ő étrendje fordított arányosságban legyen az enyémmel. Sőt, talán még azt is elérem, hogy a hízókúra mellett édesanyám kedvet kapjon, és fogyókúrába kezdjen.

Tehát holnap elkezdődik életem egy újabb szakasza, küzdelem a kilókkal, és a centiméterekkel.




1 megjegyzés:

  1. Szia! Egyik kolleganő - hasonló testalkat, mint te - most egy Milgamma nevű vitamint szed és attól kezdett el hízni. Ő másért szedi, de egy próbát talán megér;) Az alábbi linken van leírás: http://www.worwagpharma.hu/upload/worwagpharma/document/MilgammaDrg.pdf

    VálaszTörlés