2011. szeptember 12., hétfő

Keresztszemes hímzés - Babaváró ajándék

Talán a néptánchoz és a népművészetekhez való vonzódásomhoz vezethető vissza, hogy szeretek hímezni. Bár az utóbbi 15-20 évben nem igazán ragadtam tűt erre a célra, most ismét eljött az idő.

Erre nagyon jó alkalmat adott unokaöcsém, Gergő születése.
Valami egyedi ajándékot szerettem volna, így jutottam el ismét a keresztszemes hímzéshez. Szerencsére az internet tele van a témával foglalkozó oldalakkal és mintákkal, így az embernek az a legnehezebb dolga, hogy a sok szép minta közül kiválassza a neki megfelelőt.

A kész mű Sógornőmnél megtalálható.

A kép annyira megtetszett, hogy mivel decemberre nálunk is bővül a család, gyorsan (3 hét alatt) magamnak is csináltam egyet.



Természetesen a kép egyenlőre még a szekrény aljában pihen, hiszen a név és a születési dátum még nincs belehímezve, de úgy gondolom, méltó és egyedi dísze lesz a babaszobának.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Móni vagyok.
    Nagyon szép ez a minta, én is szeretném meghímezni, de nem találom a leszámolható rajzát sehol. Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés