2011. február 20., vasárnap

Cukkinis-padlizsános spagetti

Pénteken ismét Drága Ősömnél aludtam, szombaton pedig bevásárló körútra mentünk. Hazaérve a beszerzett alapanyagokat megfeleztük, így úgy adódott, hogy házi Aréna Kulináriát tartunk, vagyis ugyanazokból az alapanyagokból főzünk, bíránk pedig Bede Róbert helyett a Sógornőm lesz, igaz csak fénykép alapján tud ítélni.

A közös alapanyagok a darált hús, a padlizsán és a cukkini.

És ami nálam készült belőle:

A darált húst némi olajon vöröshagymával, és fokhagymával megpirítottam. Sóval, borssal, oregánoval, bazsalikommal, egy kevés chilivel ízesítettem. Beletettem a felkockázott cukkinit, padlizsánt, és egy nagyobb paradicsomot, majd miután kicsit megfonnyadtak, felöntöttem a Nagyim féle jó kis paradicsomlével.
Spagettit főzetem hozzá, és a tetejét jócskán megszórtam mozzarellával.

3 megjegyzés:

  1. Mint minden versenyen a zsűrinek most is nehéz dolga volt. De nem élek a vicces döntetlennel;) A mai anya-lánya főzőverseny győzteseként a lányt kiáltom ki...mert nekem a tésztás történet jobban tetszett. És saját védelmem érdekében elmondanám, hogy nem a fénykép megléte volt a fő pont, hanem az ötlet tetszett jobban:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,köszönöm :)
    Bár hozzá kell tennem, hogy minden tudásom Drága Ősömtől szereztem, úgyhogy az érdem neki is jár :)

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok! Ez az az eset, amikor egy vereség felér egy győzelemmel.Bizonyságát adtad, hogy nevelésem nem veszett kárba. Külön értékelem, hogy dicsőséged fényéből nekem is juttattál:)

    VálaszTörlés